• (Android) Rebel Racing podvádza väčšiu výdrž

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rebel Racing ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rebel Racing IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ podvádza väčšiu výdrž ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rebel Racing 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    There's a thin line between fast and first… Join America's most exclusive road racing event, and take on the world's elite drivers in high-octane,

    Priemerná hra

    Môj 7-ročný je posadnutý autami, takže táto hra je pre neho takmer dokonalá. Hovorím, že „takmer“ b/c všetko, čo chce, je vyhrať toto Bugatti v zlatých prepravkách. Je to 100% nemožné. Minul som malé imanie, aby som pre neho vyhral toto auto. Každá prepravka stojí 10 dolárov. Nehnevám sa, stojí ma to 10 dolárov (na ich otvorenie potrebujete 100 kľúčov a existujú aj iné spôsoby, ako získať kľúče), jednoducho to nedostávam každý deň 2 mesiace, robíme to a stále žiadne Bugatti. Môj syn si myslí, že ak bude dobrý chlapec, dostane to. on to nechápe. Musí to byť zmanipulované

    Dobrá kvalita hry. Nie. Nastavenie offline. Hrajte na limite

    Super hra veľmi sa mi páči a dobrá grafika

    Skvelé preteky a reklamy už dávno nie sú všade okolo lepších pretekov so skutočnými autami

    Úvodný tutoriál je mimoriadne nepríjemný. AVA sprievodcovia pre viac ako 3 hry... Prestaňte s tým, že budete nahlas plakať.. Úrovne sú také jednoduché, také lineárne. Nie je veľa čo robiť.. Toto je spätná väzba od nového používateľa po 5 minútach používania... Grafika vyzerá super, drift je dobrý.. Ale hrateľnosť je pod úrovňou..

    Grafika je dobrá, ale preteky nie sú nudné

    Niekoľkokrát som si pozrel video, aby som zarobil nádrž na benzín a nedostal som nádrž zadarmo. Opravte tento problém.

    Milujem všetko, ale preteky sú príliš krátke, prosím, predĺžte ich

    Veľmi dobrá závodná hra na hranie vo voľnom čase, realistická grafika a skvelá hrateľnosť. Pretekárske mechaniky sú tiež jednoduché a odpúšťajú chyby, ktorých sa môžete dopustiť, takže sa nemusíte veľmi snažiť poraziť príbehový režim. Ak hľadáte skvelú závodnú hru, ktorá je zábavná, ale nevyžaduje veľa zručností, toto je tá pravá!

    Iba zatačate

    Rebel Racing रेसिंग unx

    Wow

    ,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :